Baby Hello Kitty

♥ Lördagsmorgon

Solen skiner och det verkar som att det kommer att bli en
väldigt fin dag idag..... HÄRLIGT !!! ♥

I går kväll kom Grzegorz & Magda på besök , dem stannar nog till på söndag.
Vi hade grillkväll här hemma igår , och det var mkt mysigt och gott ♥ Josey, Jerre, Fille, Cissi, Izza, Micke, Mikaela, Krille, Lukke, Karro, Grzegorz, Magda och jag var det som grillade.
Vi spelade även kubb och ölspelet :) Senare på kvällen drog jag, Fille, Cissi, Grzegorz, Magda, Mikaela och Krille ut till Cesar, och efter det blev det en sväng till Köket. Det var riktigt kul !!! Kom hem vid 3 tiden.

Har pratat lite med L♥ på MSN. Nu fungerar tydligen hans dator igen, får väl se hur länge den håller den här gången. Vet inte , men det känns lite konstigt allting. Jag hoppas verkligen att det han skriver till mig är sant , annars vet jag inte vad jag kommer att ta mig till. Saknar ju honom enormt mkt , och vill bara att han ska komma hem. Men han verkar inte ha speciellt bråttom att komma tyvärr. Izza hade frågat honom igår när han tänker komma. Då hade han svarat "snart" , som han brukar säga. Izza frågade vad "snart" betyder , då skrev han i slutet av maj eller i början av juni. Självklart hoppas jag på att det blir så , men samtidigt vågar jag inte tro på det. Då går jag bara här och väntar och längtar , och sen om han inte kommer då så blir jag bara ledsen och besviken. Så jag ska försöka att inte tänka så mkt på det nu. Tar en dag i taget, så får vi väl se hur det blir !!! Innerst inne vet jag att det är fel att gå här och bara vänta, men jag kan inte släppa honom. Han finns i mina tankar och i mitt hjärta ♥ Jag hoppas att han inte kommer att krossa mitt hjärta, för då har all denna väntan varit helt i onödan. Vad som händer när/om L♥ kommer hem får tiden utvisa, förhoppningsvis blir allt bra och jag kommer att bli lycklig och glad. Det är iaf vad jag önskar och hoppas.
Nu ska jag inte sitta här och skriva mer om detta. Men kände att jag behövde få ur mig lite hur jag känner mig nu, för även om jag kan skratta och ha kul så finns alltid min oro, rädsla och mina tankar på L♥ och i bland blir det så jobbigt när jag inte har någon att prata med. Men det är inget att grubbla på nu , idag är det en underbart solig dag och jag ska njuta av dagen och umgås med Grzegorz , Magda och mina älskade barn ♥

Önskar alla en underbar och mysig lördag !!



♥ ♥ ♥

  

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar