Baby Hello Kitty

♥ It´s friday

Fredagsmorgon , sitter här med kaffekoppen och softar :)♥
Lilla Saga ligger i min säng och sover fortfarande, hon är så söt.
Izza, Micke och Saga kom in till stan igår kväll , och Saga ville stanna
kvar här hos mej , så självklart fick hon göra det.
Mick & Izza kommer vid 10 tiden idag , då ska vi åka till Karlstad.
Jag ska ju till sjukhuset idag , på Mammografi.
Är inte så nervös , men det känns lite pirrigt förstås.

Har pratat med L♥ på MSN nästan varje dag , och det känns bra. Det gör att mina dagar känns lite lättare, även om jag fortfarande oroar mej att han inte ska komma tbx. Många tankar snurrar runt i mitt huvud som vanligt nu. Jag oroar mig för mycket. Det är jag expert på. Men jag tror det beror på att jag är inte är så himla bekväm i den sisten jag är i nu.Men allt ordnar sig till slut , det brukar det göra på ett eller annat sätt.
Jag tror att allt löser sig och blir rätt om man lever dag för dag ,och gör det man älskar och tycker om.
Men jag har så himla svårt att ta in det. Att INTE oroa mig.
Fick sms av Sweetie igår , och hon kan verkligen ge ljus i mitt mörker.
Hon är en underbar vän , och är så tacksam och glad för att hon finns !! ♥


I morgon är det visning på huset , och jag hoppas verkligen att dem som kommer och tittar vill köpa det. Det skulle vara så underbart att kunna flytta härifrån. Jag trivs ju inte att bo här i huset, det påminner mig hela tiden om A ♥, och det gör ont !!
Satt och lyssnade på lite polsk musik igår , och många minnen snurrade runt i huvudet.
Jag känner fortfarande en stor skuld att A♥ inte finns längre , och det kommer nog alltid att finnas inom mig.
Jag saknar honom , och jag hoppas att han har det bra där han är nu.
Skulle så gärna vilja kunna åka till graven oftare , och tända ljus och lägga blommor.
Sitta där en stund , och bara vara .
Kocham cie moj kochany, Kocham cie






♥ Kochaj mnie Kochaj- Ich Troje ♥


Önskar alla en underbar och mysig fredag !!
Var rädda om varandra
CARPE DIEM
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar