Baby Hello Kitty

♥ I´m alive

Nu var det en vecka sedan jag var här inne på bloggen och skrev,
har inte haft lust att sitta och skriva här och har även varit lite "Bissy " :)♥
Men nu tänkte jag iaf göra en liten "update"

I onsdags åkte jag, Karro, Fille, och Cissi med bussen till Karlstad.
Vi shoppade lite och åt förstås på Donken:)♥
Det blev en väldigt trevlig och mysig dag !!!
När vi kom hem var vi till Ica och handlade och sen gick vi hem till
Fille & Cissi och gjorde pizza. Det var mumsigt :)

I torsdags var det en ganska lugn dag. När Karro slutat skolan tog vi en
på stan , sen var vi även hem till Jerre en stund på kvällen.

I fredags fick jag besök på morgonen, min älskade vän var i stan så hon kom
och drack kaffe vid halv nio på morgonen.Det var jätte trevligt !!!
Hon gick hem till Puckis vid 10 tiden , och senare kom dem och hämtade oss
och vi drog ner på stan. Tog en fika på Caféhuset, och var även runt och kollade lite.
Micke och Izza kom och lämnade lilla Saga på em, för jag skulle vara barnvakt :)
På kvällen kom Sweetie och Puckis och höll oss sällskap.
Det var jättemysigt och roligt. Det blev en hel del skratt som vanlig.
Det gick jättebra med lilla Saga , hon var så snäll och vi målade, lekte och kollade på film.
Hon somnade vid halv åtta, då var hon jätte trött.

På lördagsmorgonen vaknade lilla Saga vid 8 tiden , då gick jag upp och gjorde
välling , och sen låg vi och kollade på "Pippi Långstrump" en stund.
När vi vaknat till ordentligt , gick vi till lekparken en stund. Lukke & Karro följde oxå med.
Sen gick vi ner på stan och åt mat, med Sweetie och Puckis.
Efter att vi hade ätit skjutsade Sweetie oss till Nykroppa , och vi lämnade av lilla Saga.
Sen åkte vi tbx hem igen, var till Ica och handlade lite. Och sen blev det grillning i huset.
Fille, Cissi och Jerre kom oxå och åt. Det var så gott med grillat , och ÖL :)♥
Senare på kvällen gick jag, Sweetie och Puckis ut till Cesar.
Det blev en mkt lyckad och rolig kväll , som vanligt i deras sällskap.
När Cesar stängde blev det en sväng till Köket.
 Där ägde jag & Puckis "on the dancefloor" ...hahaha :)
Kom hem vid halv tre tiden , lite lullig och kröp ner i min säng, och hade inga problem 
med att somna den kvällen iaf :) 

På söndags morgonen kom Sweetie förbi , och drack kaffe innan hon skulle åka 
till Deje till sina päron. Efter att hon varit där skulle hon åka tbx till Sthlm igen.
 När Karro vaknade ringde vi till Jerre och frågade om han hade lust att åka till Örebro en sväng.
Det hade han inget emot , så jag, Karro och Jerre åkte vid halv ett tiden.
Vi var till Mariebergs Centrum och shoppade lite , och sedan blev det även en sväng in på
IKEA. Och innan vi åkte tbx mot Filipstad , var vi även in på NetOnNet.
På kvällen var vi hos Jerre och hängde. Gick hem vid 22 tiden.

I går måndag , kom Izza och Micke in till stan.
Så var ner och träffade dem. Vi var och fikade och hängde lite på stan .
På kvällen var jag, Karro och Lukke hos Jerre. Satt vid datorn och kollade på
Svenska Hollywood fruar på TV´n. :)

I dag har dem varit här och kollat på pannan igen , så nu hoppas jag att den kommer
att funka och inte gå sönder igen. Nu är det riktigt varmt i huset utan att jag behöver elda.
Det är så skönt !! Ska köpa lite mera pellets i morgon , för har inte så mkt kvar.
Har varit till Jerre en stund idag oxå , och Josey kom förbi en stund innan hon skulle
till jobbet :)

L♥ har inte hört av sig ngt sedan i fredags, och det känns jätte tråkigt.
Saknar honom , men tydligen så är hans dator fortfarande trasig :(

Min älskade lilla Tissi var jag tvungen att ta bort i måndags , och det var
verkligen jätte ledsamt. Men hon har ju inte mått så bra ett tag , och i måndags
blev det ännu värre. Så Karro skrev till en kompis som kom och hämtade henne.
Det var verkligen jätte hemskt , men ville ju inte att hon skulle ligga och lida mera.
Så det var bäst att ta bort henne tyvärr. Hennes kattungar fick oxå följa med
eftersom dem var för små för att kunna klara sig utan henne.
Hoppas att Tissi har det bra i himmlen nu, men kommer att sakna min lilla gulliga katt.
Det kommer att bli tomt utan henne här hemma .

Ja detta blev ju ingen liten "update" , men det var ju ganska mkt att berätta om.
Hoppas att ni inte har somnat när ni har suttit och läst allt detta.
Nu ska jag iaf försöka sova lite, för i morgon ska vi hyra ett släp och åka till
Karlstad och hämta det sista från lägenheten där , och även städa ur den.
Så det blir fullt upp i morgon, ska även åka och kasta lite sopor på tippen tänkte jag.
Så jag får bort lite av allt som står här och skräpar i huset.
Har fotat lite nu under Valborgshelgen, men lägger upp bilder någon annan dag är lite för trött på
ögat nu, så nu ska Mimmi bädda ner sig i sängen !!
GODNATT & SOV GOTT alla goa´
SWEET DREAMS ♥
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar