Baby Hello Kitty

♥ Thanx for making my day so special

Nu börjar min födelsedag gå mot sitt slut , och jag är jätte nöjd
och känner mej jätteglad innombords. Har haft en underbar födelsedag :) ♥
Mina underbara barn har firat mej med tårta, både med en  tårta som Josey och Jerre
gjort och en rosa princess tårta som Karro köpte ♥
Fick en jättefin ros av Josey och ett brev som hon skrivit till mej , blev lite tårögd av 
det fina som hon skrivit i brevet . Min lilla Josey ♥
Av Karro, Izza och Fille fick jag en Rosa Dildo , precis en sån som jag ville ha :) ♥
Nu har jag någon som jag kan lita på och som inte kommer att svika mej . Hahahaha :)
Lukke´s present fick jag ju häromdagen, den söta lilla mjukis musen !!!
Så som sagt jag har haft en jättefin och mysig födelsedag!!!
Tack till mina fantastiska barn för att ni gjort min födelsedag så bra idag !!
Jag älskar er ♥ 

Så här såg tårtan ut som Josey och Jerre gjort . Den var jättegod !! MUMS ♥



Har pratat med L ♥ nu ikväll oxå , det gjorde mej ännu mera glad ♥
Vi pratade inte så mkt , men bara att få höra ngt litet ifrån honom varje
dag betyder jätte mkt. Det gör mej lycklig och glad :) ♥

Nu ska jag snart nanna kudden , börjar känna mej lite trött på ögat.
Avslutar med denna Mongo bilden på mej , som Karro tog idag :) *LOL*



Sov gott alla sötnosar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar