Baby Hello Kitty

"On the line" from Karlstad

Sitter nu på busstationen i Karlstad , och väntar på bussen
tbx till Filipstad. Det går ingen buss förren vid 14:15, så det e ju tur
att jag tog med mej datorn så att jag har ngt att fördriva tiden med sålänge :)

Det gick bra på sjukhuset för Izza iaf , men det var mkt väntan där oxå.
Men vi hade ganska roligt iaf , eller jag hade kul iaf. Izza tyckte att jag var pinsam.
Hahahahha , ja jag e ju som jag är . Lite kul måste man ju få ha ibland :)

Har fått massor av gratulationer både på  sms, mail och på Facebook ♥
Så jag är faktiskt jätte glad nu, det är ju alltid kul att bli ihågkommen
på sin födelsedag. Senare i em blir det tårta tsm med kidsen, det blir säker mysigt ♥



Ska ta och gå ut i det fina vädret en stund nu tänkte jag ,
 solen skiner alltid här Karlstad ju, så det är bäst att passa på nu när man är här !!!

Ha´det bäst !! :) ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar