Baby Hello Kitty

♥Godmorgon Måndag

Vaknade vid 6 tiden som vanligt i morse.
Känner mej lite seg och är lite trött och lessen på ögat !!
Trots att när jag loggade in på MSN nu på morgonen så skrev L♥ till mej
Borde ju känna mej jätte glad egentligen , men det känns bara tomt.
Han ville bara att jag skulle ringa till hans mamma och säga till henne att
ringa till honom. Det känns som att han bara vill prata med mej när han vill att
jag ska göra ngt till honom. Men självklart så ringde jag upp henne iaf.
Vill ju inte vara elak !!! Han skrev att han inte haft internet oxå förstås, men det var
ju det som jag trodde att han skulle säga.
Det börjar kännas skumt , men har ju så svårt att glömma honom ju.
Måste iaf försöka sluta tänka på honom så mkt , acceptera läget som det är.
Försöka gå vidare , försöka va stark. För annars kommer detta att bryta ner mej totalt !!!

Svinkallt ute -15 grader , men solen börjar titta fram så jag hoppas att det kommer
att bli en fin dag iaf.
Ska ta mig lite mera kaffe nu , så att jag vaknar till ordentligt !!




Önskar alla sötnosar en fin måndag !!!
Var rädda om er och gör det bästa av dagen ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar