Baby Hello Kitty

♥ Still alive

Nu har det verkligen varit bloggtorka här ett tag , men har inte
riktigt känt för att skriva något här på ett par dagar.
Alla mina dagar ser ungefär likadana ut , mkt tankar och funderingar.
Både upp & ner , och blir så lessen när inte L ♥ hör av sig ngt !!
Det känns jobbigt , men nu har jag iaf haft en underbart rolig helg , med massor
av skratt, ÖL och trevligt sällskap. Så då har jag inte tänkt så mkt på L♥.
Det känns skönt , att skingra tankarna på annat håll , och bara få vara och ha skoj !!
Behövde verkligen det känns det som !!!



I fredags var jag ute med Josey , Fille och Cissi :) ♥
Det var verkligen en lyckad och rolig kväll. Vi började hemma hos Josey , tog
några öl och bara satt och chillade och hade det mysigt.
Fick ett sms av Sweetie att hon var i stan , så vi träffades senare på Cesar.
 Vi gick till Cesar vid tio tiden , där vi fortsatte våran öl kväll. Det var skoj !!
 När de stängde vid ett tiden , gick jag,Josey, Fille , Cissi
och Balogi hem till Fille och Cissi. Där stannade jag till kl 4 , sen gick jag hem och la mig !!
Som sagt en mkt mysig och trevlig fredags kväll ♥


Josey & Fille


Jag & Cissi

I går, lördag var jag lite seg på dagen. För jag vaknade vid halv åtta på
morgonen och kunde inte somna om. Åkte en sväng till Nykroppa med lite
kläder till Izza. För hon flyttar tbx till Micke nu.
Träffade Sweetie och Puckis på em :) Vi åkte lite bil, var ner till byn och kollade läget.
Senare på kvällen kom dem till huset , där vi tog några öl och hade det mysigt.
Det blev massor av skratt, och vi hade jätte skoj :)♥
Det kändes precis som på "den gamla goda tiden" när vi umgicks varje dag.
Vi har ju så kul när vi är tsm , vi har lika sjuk humor , och vi skämtar och skrattar hela tiden
Saknar det faktiskt , saknar min vän Sweetie ♥ otroligt mkt. Vi har haft så mkt skoj tsm , och
även om vi bor en bit ifrån varandra nu ,så känns det iaf likadant när vi ses.
Hon kommer alltid vara min vän ♥ My friend, my sistaah ♥ Always & Foevvah !!!


Sweetie & "Granny" ♥ *LOL*

I morse när jag vaknade snöade det ute .....jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
Jävla skit väder !!! Det har varit så fint väder nu ett tag , och äntligen hade snön börjat smälta 
bort ju . Men nu var det ett riktigt snö oväder på morgonen ....suck !! Blir sååååå trött !!! 
Nu under dagen har det varit häng hos Jerre, som vanligt :)
Inte ett enda litet mail , inte ett enda litet  meddelande på Fejan från L♥
Det känns jätte tråkigt , och jag e lite lessen på ögat för det. Tänk om han tröttnat på
mej nu, tänk om han inte kommer att höra av sig mera överhuvud taget ???!!!
Kanske oroar jag mig i onödan, det är väl hans internet som krånglar igen kanske.
Jag vet inte , men ibland känns detta så onödigt bara , att jag inte kan släppa honom ,
sluta tänka på honom och bara gå vidare. Men det är lättare sagt än gjort , det är jätte jätte svårt.
Även om han kommer att såra mig , så kommer jag nog aldrig att glömma honom iaf.
Han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta ♥ 



♥ ♥ ♥
Nu har Jerre åkt tilll ICA för att handla , och när han kommer tbx ska Karro baka
kladdkaka . Det ska bli gott det !!! :)

Ha en fortsatt mysig söndag ♥ 


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar