Baby Hello Kitty

♥ Just wounderful

Det har varit en toppen fin dag idag oxå :) ♥
En sån där dag när man inte kan vara annat än HAPPY !!
När Karro slutat skolan idag , bjöd hon mej och Izza på fika på Cafe´Huset.
Det var mysigt och gulligt av henne tycker jag ♥
Jag , Izza och Karro promenerade till ICA  på em och handlade mat,
det var ganska tungt att bära hem allt , men det gick bra iaf.
Nu ikväll har vi hängt hos Jerre , som vanligt. Men det är snart dax att gå hemåt.



*LOL* vilken fin bild på mej själv på Jerre´s ballkong då ... nooot!!
Har fotat lite mera idag , men visar dem bilderna i morgon .

Har pratat med L ♥ på MSN nu ikväll , så nu är jag verkligen HAPPY :)♥
Nu börjar jag bli lite trött på ögat , så ska försöka få Lukke från datorn nu
så att vi kan dra oss hemåt !!

Ha en fortsatt skön kväll, och godnatt & Sov gott sen ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar