Baby Hello Kitty

♥ Du har inte förlorat mej ....

Sitter här i huset vid köksbordet, och lyssnar på musik :)♥ 
Lukke har redan somnat , så han ligger i soffan och snusar så gott.
Han har ju varit till skolan idag , kors i taket . Han ville själv gå dit ,
och det är ju toppen bra. Rektorn ringde mej på f.m och var så glad och
tyckte att det var bra att Lukke var tbx i skolan igen.
Karro har gått ut med några kompisar nu en stund , så jag sitter här själv
framför min älskade dator :)♥ 
Fyllde på mitt trådlösa nu på kvällen , för jag skulle prata lite med L♥
på MSN. Idag har han varit riktigt pratsam faktiskt , vet inte vad som tagit åt honom.
Så nu är jag ju lite glad igen då , när han ville prata med mej !!! ♥

När Karro slutade skolan idag , bjöd hon på fika nere på stan
Det var mysigt !! ♥ Har varit hos Jerre en stund i dag oxå , men vi gick därifrån
vid femtiden , för då var Lukke lite trött !!

I morgon ska jag ner till Fonus på morgonen och träffa familjejuristen.
Hon ska ju äntligen starta med bouppteckningen nu , det e ju på tiden kan
man ju säga . Sen ska jag förbi mäklaren med ett papper , så han kan sätta ut
huset till försäljning. Jag hoppas att det kommer att gå fort att sälja huset , för jag vill
bara här ifrån . Vill inte vara kvar här längre !!!
Nu ska jag ta och kolla igenom alla papper som jag ska ha med mej i morgon.
Så att jag får med mej allting. Sen blir det nog att krypa ner i sängen , sov
väldigt dåligt i går natt så jag känner mej lite trött redan.
Kommer nog att kunna somna bättre i kväll iaf hoppas jag.

Ha en fortsatt mysig kväll och
Godnatt & Sov Gott sen när det är läggdax !!!



♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar