Baby Hello Kitty

♥ Äntligen !!!

Fick precis ett telefonsamtal från familje juristen, som ska ta hand
om bouppteckningen. Nu tänker hon äntligen starta med den .
Fick en tid , så jag ska träffa henne nästa vecka och ge henne alla papper m.m
Det känns som att sten har fallit från mitt hjärta , att det äntligen sätter igång nu.
Det är ju inte klokt att det tagit så lång tid egentligen , för Adam har ju varit död i
snart 6 månader nu , och egentligen ska bouppteckningen göras inom 3 månader.
Men nu hade visst soc ringt och pratat med jusristen , så då blev det lite fart iaf !!!
Jag sitter ju så "deep in the shit" , så det är ju bra om huset och bilarna kan säljas
nu så fort som möjligt !!! När alla skulder e betalda så hoppas jag att det blir lite
pengar över , så att barnen kan få ngt iaf !! 

 

Jag skrev ju tidigare att jag skulle försöka att inte tänka och inte ta kontakt
med L ♥ , men det har jag ju redan brutit. Fast det var inte jag som skrev till honom
faktiskt , det var han som började skriva till mej på MSN.
Han berättade att hans mamma hade ringt igen , och att han måste komma hem
till Sverige. Han måste komma nu i April , det var han inte så glad för . Han vill ju
stanna längre där borta. Men nu är det ju som det är.
Jag blev ju faktiskt jätte glad att han måste komma hem., men det sa jag inte till honom förstås.
Äntligen kommer han hem ♥ Jag längtar tills jag får träffa honom igen !!


Så nu är Mimmi riktigt HAPPY , för nu börjar jag se lite ljus i mitt liv igen.
det har varit riktigt jobbigt ett bra tag nu , och jag har faktiskt tänkt många
gånger att jag inte orkar mera , men har försökt att göra det bästa av situationen
och har försökt att vara stark. Fast innombords har allting känts krossat och trasigt.
Har försökt att vara glad utåt så att ingen ska veta hur dåligt jag mår i själen .
Har gråtit så mkt , när ingen har sett , och har känt mig som en sån dålig mamma.
Men nu äntligen känns det helt plötsligt mkt lättare igen , jag klarar det här , jag måste göra det.
Allting ordnar sig till slut , det gör det alltid på något sätt :)♥
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar