Baby Hello Kitty

Början på en ny vecka

Ja , nu är det måndag igen då , ny dag - ny vecka !!!
Jag hoppas att denna vecka kommer att bli bra, och att jag
klarar mej igenom den utan några större besvär.
I dag ska jag på möte på soc igen då , med Inger och Ulla.
Får väl se vad dem säger , och om jag kommer att få någon ekonomisk hjälp.
Tror inte det , men vi får väl se vad det blir.

I morse när jag vaknade och kollade mina mail , hade jag fått ett jättefint mail av L ♥.
 Jag blev så glad innombords. Det gjorde att jag känner mej glad även om jag helst av
allt bara vill lägga mej igen , och aldrig mera vakna upp.
Just nu känns det så där igen , vad är det för mening med allt detta som händer i mitt liv just
nu . Det går ju ändå bara åt helvete , allt känns så jobbigt. Och jag vet inte vad jag ska göra
åt det. Jag har försökt göra så gott jag kan , men ändå räcker det inte .
Till slut känns allt så meningslöst , vill bara härifrån.
Vill att mina barn ska ha det bra och vara lyckliga, men som det är nu så mår ju ingen av oss
speciellt bra. Önskar så att allt kunde bli bättre snart , så att alla får leva lyckliga och må bra.
Nu ska jag inte gnälla mera , ska ta och klä på mej och göra mej iordning.
Försöka tänka possitivt , även om det är väldigt svårt just nu !!!
Allt ordnar sej till slut , det gör det alltid på ngt sätt.

Önskar alla en underbar måndag,
var rädda om era nära och kära ♥
Försök att göra minst en människa lite glad idag ,
ge en kram till någon , ett litet leende, ett Hej , ett sms ...ja vad som helst,  
det kan betyda väldigt mkt för den personen !!!  ♥

♥ Kärlek från mej till er ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar