Baby Hello Kitty

♥ Superkul helg

Helgen som gått har varit jätte trevlig och kul :)♥
I fredagskväll blev det först några öl hemma hos Fille & Cissi , och sen gick vi till Cesar.
Där var Balogi och hans tjej Emelie och en kompis till henne.
Så vi satt där med dem och hade det jättekul. När Cesar stängde blev det en sväng till Köket ,
där vi dansade och fortsatte dricka öl. Efter det gick vi till Torgis och åt lite mat ,
och sen gick vi hemåt. Kom hem vid tre tiden :)
På lördagskvällen blev det oxå partaj. Då var jag till Bella först och drack lite vin och öl.
Hennes kompis Vickan kom oxå , och vi hade det jätte trevligt !!!
Vid halv elva gick vi till Köket. När vi kom dit var det inte alls mkt folk där ,
 men det ramlade in lite senare. Fille & Cissi kom oxå dit.
Dansade även denna kväll , och hade det super kul.
När dem stängde blev det en matbit på Torgis , och även denna kväll kom jag hem strax efter tre :)
 
Karro har varit snäll och suttit hos Lukke medan jag har varit ute nu i helgen.
Så gulligt av henne att hjälpa mig så jag kunde gå ut och inte bara sitta hemma och tänka.
Har pratat med L♥ på MSN igår en stund, men idag har jag inte hört ngt ifrån honom :(
Jag hoppas att han kommer hem nu i nästa vecka som han har sagt. Saknar honom mkt!!! ♥

I dag har det varit en riktigt slapp söndag, men jag har iaf klippt gräset idag.
Det började ju bli ganska långt igen , så det var dax att klippa tyckte jag.
Annars har jag inte gjort alls mkt.
Körde hem Karro efter att vi hade ätit mat , och sen har jag legat och kollat på film.
Somnade en liten stund, men hoppas att jag kommer att sova i natt iaf.
Känner mig lite seg och trött efter helgen , men det är det värt.
Har verkligen haft en superkul helg !!! :)♥

 Nu blir det en liten promenad med Zingo,
och sen ska jag bädda ner mig i sängen och mysa med ännu en film
 tills det är dax att vila ögonen för natten !!!



♥ ♥ ♥
Ha´en fortsatt mysig söndagskväll !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar