Baby Hello Kitty

♥ Stockholm i mitt hjärta

Ännu en solig dag över Stockholm , underbart :)♥
I dag ska det visst bli runt 30 grader varmt, det är härligt !! :)
Sitter och dricker morgonkaffe med L´s♥ söta och goa´lilla mamma nu.
Får se vad som händer idag , har iaf lovat att följa med L´s mamma till Hagsätra Centrum
för hon vill klippa sig. Senare i em är det väl tänkt att jag & Lukke ska åka tbx till
tråkiga Filipstad. Skulle ju gärna vilja stanna några dagar till nu när ALLT känns så fantastiskt bra med L♥.
Han vill ju inte att jag ska åka , men vet inte om Karro har lust och orkar passa Zingo längre,
och om Lukke kan tänka sig stanna någon dag till. Hoppas kan jag ju alltid göra iaf :)
Sweetie sms´ade igår kväll oxå , det var tänkt att vi skulle ses en stund. men det blev tyvärr inte så.
Men om vi hinner ska vi ses idag, när hon slutat jobbet :)♥
Även om jag blir tvungen att åka hem idag , så åker vi ju senare ikväll isf,
för vill inte sitta och köra 30 mil i detta väder.


L♥ tar en kall öl på Skansen


Några fula apor på Skansen :)


Lukke & Adam inne hos getterna


♥ Love is in the air ♥

I går em blev det en tripp till Skansen med L♥, Lukke , Andreas(L´s kompis) och hans son Adam.
 Lukke och Adam kom jättebra överens , så det var jättekul !!!
Dem e ju nästan lika gamla, så dem hade verkligen skoj :)
På Skansen var det varmt , och härligt. Vi var där och gick runt ett par timmar ,
och sedan blev det Donken och sen åkte vi till Älvsjöbadet så att Lukke & Adam fick bada.
Det tyckte dem var jätte roligt !! Var även till en lekpark , där grabbarna hade jätte skoj


Lukke & Adam

Kom tbx till L´s mamma strax efter nio på kvällen, då vi hade lämnat av Andreas & Adam i Bandhagen.
 När vi kom till L´s mamma lagade vi iordning lite att äta , och sedan satt vi och pratade
och myste resten av kvällen.
Lukke somnade gott på kvällen , han var trött efter äventyret på Skansen
och badandet på kvällen :)


L´s söta , snälla & goa´lilla mamma


Nu ska jag & L´s mamma sätta oss ute på balkongen i solskenet och mysa.
Önskar alla en underbar dag , med massor av solsken och värme :)♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar