Baby Hello Kitty

♥ Skål & Grattis till alla studenter !!

Har varit upp till gymnasiet idag och kollat när studenterna gick ut.
Det var roligt!! Gav en varsin blomma & en liten champangeflaska till Balogi och till Jocke.
Tyckte att dem skulle ha det, för att det är två av Fille´s närmaste kompisar.
Och dem brydde sig, när Adam gick bort, så ville ge dem ngt litet för att gratulera
dem till studenten !! Båda två verkade bli glada för det, så det kändes ju kul :)


En varsin liten present till studenterna !!

 
Jag & Balogi


Jocke


Ett stort grattis till Anton oxå !!

I kväll blir det nog utgång för min del , ska försöka få med mig Cissi & Fille.
Karro har sagt att hon sitter hemma med Lukke , för dem spelar ju iaf :)♥
Skulle vara kul att komma ut en stund, så jag hoppas att det blir så !!



Ha en supermysig fredagskväll alla goa´och
SKÅL & GRATTIS än en gång ,till alla studenter !! :)

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar