Baby Hello Kitty

♥ Nice weekend

Nu var det ett par dagar sedan jag var inne här på bloggen och skrev.
Så det blir först en liten "update" vad som hänt här sen sist jag skrev !!
Var till Stockholm i helgen , vi (jag, Karro, Fille , Cissi & Lukke) åkte vid halv fem
tiden på fredagskvällen , och kom fram till Grzegorz och Magda strax efter åtta.
Vi stannade till i Vällingby Centrum och åt på Donken , innan vi åkte ut till Ekerö där dem bor.
Fredagskvällen blev lugn. Barnen spelade biljard, kastade pil och kollade på tv.
Var även ner till bryggan en stund, och det var otroligt vackert vid sjön !!
Ewa var oxå hos dem , och det var kul att träffa henne.

På lördagen blev det först lite fiske vid bryggan , sen åkte vi allihopa till Barkarby och 
shoppade lite. Det var förstås skoj !! Karro köpte ett par rosa puma byxor till mig och ett
par puma skor . Gullungen min !! :)♥
Lukke hittade oxå lite kläder och nya skor , och det gjorde även Fille & Cissi.
När vi var färdiga i Barkarby åkte vi till graven. Det kändes så jobbigt att vara där , 
och alla stod och grät vid graven. Ändå fast det känns så jobbigt så vill man ju iaf dit !!
När vi planterat blommor och tänt ljus , stod vi en stund och diskuterade vilken gravsten 
vi vill att Adam ska ha. Vi visade ungefär vad vi tänkt oss , till Ewa & Grzegorz.
För dem ska beställa en sten från Polen , och sen hämta den hit till Sverige.



Efter vi varit vid graven åkte vi ut till Hässelby och hälsade på Krzysiu & hans tjej.
Där blev vi förstås bjudna på kaffe , och det var en trevlig stund ute på deras uteplats.
Sedan åkte vi vidare till Bromma , och käkade på en pizzeria. Jag ville ju prova den 
omtalade "Bromma mackan" , så det gjorde jag :)
Den var verkligen supergod , men orkade dock inte äta upp hela för den var ju inte
liten precis. Men tog med mej det som jag inte orkade äta upp !!!
När alla var mätta och belåtna åkte vi ut till Ekerö igen. Micke & Izza kom oxå dit ut senare på 
kvällen. Även några kompisar till Grzegorz och Magda kom till dem . Så vi spelade Brännboll 
ute på en åker. Det var riktigt skoj !! Sen blev det biljard, pil kastning och dansmatta inne i
huset. För det blev lite kyligt på kvällskvisten , och massor av mygg oxå !! 



På söndagsmorgonen blev det fiske och solning vid bryggan innan vi åkte hem.
Vi åkte vid 12 tiden , och stannade till i Bromma och köpte med "Bromma mackor" 
som färdkost. Det blev även ett stopp i Arboga på Donken oxå förstås innan vi kom hem.
Det var så skönt att komma från stan lite , även om det bara var några dagar.
Hade gärna stannat i Stockholm lite längre, skulle väldigt gärna vilja flytta tbx dit igen.
Men får väl se hur det blir framöver. Ville ju hälsa på L´s mamma oxå , men hann tyvärr
inte med det den här gången. Men snart kommer han ju troligtvis hem, hoppas jag.
Då får jag ju träffa henne iaf, hans goa´lilla mamma !! :)♥

Och på tal om L ♥ så har vi ju inte pratat så mkt dem senaste dagarna.
Jag satt ju inte så mkt vid datorn när vi var i Stockholm , och sen när jag kom hem så verkade han inte så pratglad !! I dag har vi skrivit lite till varandra på MSN , men det känns som att han inte riktigt vill prata med mig. Han skriver en del saker som bara gör att jag blir fundersam och undrar varför jag sitter här och väntar på honom egentligen. Nåja, får väl se om han kommer i nästa vecka, så får vi väl se vad det blir av allt detta.
Annars är det väl bara att ta nya tag , och gå vidare. Även om det kommer att bli jätte svårt.
För jag har ju känslor för honom trots att han gör mig ledsen ibland !!
Nog om det nu ........ 

I går kväll tog jag, Karro , Josey och Lukke en roadtripp till Karlskoga.
var till Donken , för det e ju ny färg på glasen den här veckan. Så nu har jag
 2 st gråa glas oxå :) Nästa vecka är det rosa glas , det får jag ju bara inte missa !!!
Efter att vi ätit åkte vi till ÖB , och sen blev det en sväng in på Elgiganten och en
leksaksaffär oxå. Jag köpte mej ett Raqlette järn på Elgiganten , och i nu ikväll
provade vi det. Vi grillade kött, paprika, champinjoner och lök och smälte ost.
Det var supergott . YUMMI !!!! :)♥



Nu ska jag krypa ner under täcket , och kolla på någon film tänkte jag.
E lite trött på ögat , och lite lessen i hjärtat så det är bättre att få tankarna på
annat håll. Har ju en hel del bra filmer att kolla på !!!
Ha en fortsatt mysig kväll :)♥
♥ Kärlek & Respekt ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar