Baby Hello Kitty

♥ Fantastic day

Det var en fantastisk härlig och mysig dag igår :)♥
Underbart väder hela dagen !! På fm blev det en sväng ner fill city , där jag & Lukke fikade på Caféhuset med Bella, Flisan och Jocke. När vi suttit där en stund i solskenet kom vi på idén att åka till Präsbäcken och spela minigolf. Så det gjorde vi !! Det var jättekul !! Jag är ju inte alls duktig på inigolf , men jag vann iaf !! :)
Ringde till Izza & Micke så dem kom oxå dit och spelade med oss !! När vi spelat en runda , var det dax att äta lite mat och dricka kaffe. Sen åkte vi in mot stan igen. Det var väldigt kul och mysigt där ute i Präsbäcken !!
När vi kom hem åkte jag, Lukke , Micke & Izza till Karlstad en sväng. Det blev ett besök på Donken , och jag fick nya glas igen ( Blåa denna vecka) På kvällen klippte jag gräset , och skulle även trimma runt kanterna ,
men fick inte igång grästrimmern....grrr !!!
Pratade med L♥ i telefon på kvällen oxå , så det kändes verkligen som en toppen dag :)♥ 


Flisan var jätte duktig på att spela mini-golf


Micke & Izza


Jocke & Flisan

I dag blir det ännu en solig och fin dag , så idag drar vi till beachen :)♥
Lukke sov hos Karro inatt , så jag ska snart ringa och väcka dem.
Sen blir det att packa badkläder och matsäck.

Önskar alla en underbar dag ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar