Baby Hello Kitty

♥ En fantastisk tisdag

I dag har det varit en helt underbar dag, solsken och varmt :)♥
På fm var jag , Josey, Jerre & Karro ner till Glassbaren som öppnade idag,
och åt glass. Det var mysigt och härligt i solen ♥ 





När vi hade ätit glass på Glassbaren , gick vi vidare till Köket och köpte
varsin glass till. MUMS !! De har ju glass från Grythyttan där , och den e verkligen
supergod :)♥ När vi hade ätit våra glassar i solskenet , så gick jag, Josey
och Karro in på Köket igen och åt mat. Jag & Josey åt lax, och Karro åt Chili Con Carne.
Laxen var jättegod , och vi satt ute på deras uteservering och åt. Härligt !!
När vi hade ätit gick vi till huset en stund, sen hämtade jag Lukke från skolan och efter 
det skjutsade jag Josey till jobbet. Jerre åkte ju redan vid ett tiden till jobbet, för
han skulle träna innan dem började jobba.

Lukke ville till Talludden efter skolan , så jag & Karro följde med honom dit.
Det var ett par stycken där när vi kom , men efter ett tag var vi ensamma där.
Lukke badade inte , för det var lite för kallt i vattnet.
Men han & Karro doppade fötterna iaf. 









Efter att vi varit nere vid Talludden, gick Karro till barnmorskan för hon hade
tid där. Jag och Lukke gick ner på stan en sväng , och Lukke tog en Slusch på
Glassbaren. När vi kom hem så somnade Lukke, han var så trött.
Jag och Karro åkte till Karlskoga en sväng till Donken :) ♥
Det var ju nya färg på glasen denna vecka , så nu fick jag gröna glas.



Kvällen har varit lugn , har suttit vid datorn. Har inte pratat med L♥ ngt i dag.
Men igår kväll pratade vi en stund på MSN iaf. Nu ikväll skrev jag ett mail till honom,
men jag tror inte att han kommer att svara på det. Det är tur att det är så underbara dagar nu,
så då sitter jag ju inte så mkt vid datorn på dagarna, och försöker att inte tänka så mkt på honom.
Men sen på kvällarna , och innan jag somnar så är det ju förstås mkt tankar som snurrar i huvudet iaf. 
Så är det, men jag är så glad att sommaren är här nu äntligen, och älskar såna här dagar med sol & värme.
Helt underbart ...... I LOVE IT SO MUCH ♥

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film , innan John Blund kommer.
Hoppas att alla har haft en lika fin och härlig dag som jag har haft idag.
Puss & Natti natti alla sötisar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar