Baby Hello Kitty

♥ Lugn fredagskväll

Ligger nerbäddad i min säng , med datorn brevid mig :)
Det blir en lugn fredagskväll för min del , har ingen lust att gå ut ikväll.
Känner mig lite trött på ögat , så ska nog snart försöka sova lite.
Har ju fått låna en box av Izza & Micke så nu har jag kanaler på min tv i sovrummet.
Det känns ju lite lyxigt måste jag erkänna, har ju tv i vardagsrummet oxå men där är
det mest Lukke som kollar. Nu kan jag välja själv vilken kanal jag vill kolla på, har ju några att välja emellan iaf.
Innan hade jag bara DVD så jag kunde kolla på film , men nu kan jag alltså kolla på tv oxå om jag vill.
Fett lyxigt !!! ;)

Idag blev det en liten tripp till Karlstad med Lukke & Jerre, för Lukke ville köpa ngt spel till sin DS.
På em har Karro, Douglas,Jerre och Izza varit här. När Josey slutade jobba bjöd hon på Tacos hemma
hos sig. Det var jätte gott !!! :)♥

Ha en fortsatt mysig fredagskväll !!!

♥ If I Come To Heaven Before You Do,
I will Tell Every Star How Much I Love You ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar