Baby Hello Kitty

♥ Fredagsmys

Idag har det varit en riktigt mysig dag , trots att det var blåsigt och kallt ute.
Jag och L´s♥ mamma gick upp vid 6 tiden . Drack kaffe och satt och pratade. Hjälpte henne att tvätta håret på morgonen , och sen fönade jag det, och hon blev så fin så !!
Strax efter halv 11 åkte vi ner på stan, och träffade Bella, Flisan och Karro.
Sen blev det fika på Caféhuset. Alltid lika trevligt och mysigt :)♥

 
Flisan & Bella

Efter att vi tillbringat ett par timmar nere på byn , åkte vi hemåt igen.
Izza, Micke & lilla Saga kom in till stan och hälsade på. Det var ett bra tag sedan jag träffade Saga , så det var förstås jättekul att hon kom och hälsade på. Hon är ju så underbar den ungen :)♥


Izza & Saga
 
Josey kom oxå förbi , och hon hade köpt med sig fikabröd så det mumsade vi i oss.
Sedan blev det lite lek och bus med Saga. 
På kvällen bjöd jag på köttfärsrullader, potatis och champinjonsås. Mums !!!
 
Annars har det inte hänt så mkt mera idag, vi har mest bara tagit det lungt och haft det mysigt tsm.
I morgon ska jag skjutsa hem L´s♥ lilla mamma. Hon säger att hon haft det så bra här , och är så glad och tacksam för allt. Känns bra att jag kunnat göra henne så glad och nöjd. Det känns tråkigt att jag inte bor närmare henne , så att vi kunde träffas lite oftare och jag kunde hjälpa henne om hon behöver ngt. Men jag hoppas att hon snart kan komma och hälsa på igen. Hon är alltid välkommen när hon orkar och vill komma, och det vet hon.

Mäklaren ringde på em , och ska ha visning på huset på torsdag. Åhhhhh , jag hoppas
att dem som ska kolla på det vill köpa det. Det skulle vara underbart att komma härifrån.
Håller både tummar & tår för att dem blir förtjusta i huset och säger att dem vill köpa det !!!
Då skulle jag bli så lycklig , och en stor sten skulle falla från mitt hjärta.

Nu ska jag kolla på film med Lukke.
Ha´en fortsatt mysig fredagskväll alla goa´människor

Karin!

Men Mimmi!var ska du då flytta?Karin i stockholm..

2010-07-24 @ 23:01:47
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar