Baby Hello Kitty

♥ Solen lyser alltid i Karlstad

I dag åkte jag, L´s♥ mamma och Karro till Karlstad.
Vi åkte ut till Bergvik , och gick runt där och kollade lite i affärer.
Lunch åt vi på Subway....YUMMI !!! :)♥
Det var en väldigt trevligt och mysigt tripp till Karlstad.
Innan vi åkte tbx hem igen , åkte vi även igenom centrum så L´s ♥ mamma fick se lite mera av Karlstad.
Hon tyckte det var jättefint !!



När vi kom hem igen så kom Fille förbi en stund , senare kom även Izza och Micke.
På kvällen skjutsade jag hem Karro , och sen Izza till Nykroppa. L´s♥ mamma följde med.
I morgon är det inte riktigt bestämt än vad vi ska hitta på, kanske blir det en liten sväng till Grythyttan
om det är fint väder. Där är det ju så fint och mysigt, så skulle vara kul att få visa L´s♥ mamma det. 
På lördag vill hon åka tbx hem igen , så då ska jag skjutsa henne.
Det är så trevligt och kul att ha henne här , hon är så snäll och go´.
Jag har sagt till henne att hon gärna får komma flera gånger och hälsa på ,
och det har hon sagt att hon jätte gärna gör.
Vi ringde till L´s pappa idag , för att höra att allt är ok med honom.
Han blev så glad att vi ringde, och han sa att det är lite ensamt nu när L´s mamma är här.
Så han är glad att hon kommer hem på lördag igen.

Min vän Bella ringde nu ikväll, hon har jobbat hela veckan och jag har ju besök
så vi har inte hunnit ses ngt sen i söndags.
Hon ska iväg och köra halkbana i morgon , och hon skulle höra av sig när hon kommer hem igen
Så då ska vi ta en fika bestämde vi, om jag inte befinner mig på BB med Karro :)
I dag har det inte hänt ngt heller , Karro köpte ananas idag och åt lite av den för hon
har läst att det kan sätta igång värkarna. Så det kanske blir att åka till BB inatt iaf :)♥

Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan det är dax att krama kudden och sova lite !!
Önskar alla en fortsatt mysig torsdagskväll
 Massor av kärlek till alla som jag älskar.
 ♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar