Baby Hello Kitty

♥ Det känns så tungt ....

Jag försöker att inte tänka så mkt på L♥, men ändå finns han i mina tankar
hela dagarna. Det är jobbigt , för jag måste försöka glömma honom om jag ska kunna
gå vidare med mitt liv. Han har ju det bra och då ska jag ju vara glad för det egentligen.
Ändå känns det bara så tungt, svårt att acceptera att han väljer att lämna mig i stället
för att ens försöka göra ngt av det vi hade tsm. I går hörde jag inget ifrån honom , men i morse fick jag
ett litet sms " Godmorgon Solstråle. Puss" . Ett litet sms som får mig att bli så otroligt glad.
Dumma tankar i huvudet som ploppar upp, att han kanske bryr sig lite om mig iaf.
Jag blir så trött på mig själv att jag inte bara kan gå vidare, acceptera att det inte är mig han vill ha.
Men det är bara så fruktansvärt svårt, för jag älskar honom verkligen ♥ 

Har haft en jättefin och mysig helg iaf. I lördagskväll var jag ute med Bella och Jerry.
Först var vi hemma hos dem , sen gick vi till hotellet och åt räkor. Det var mumsigt :)



Efter det blev det Köket , och där dansade vi och hade superkul tills dem stängde.

I söndags blev det playan hela dagen tsm med Bella, Flisan och Karro.
När vi varit på stranden hela dan blev vi förstås hungriga , så vi åkte upp till Babylon 
och käkade pizza. Efter det åkte vi ner på stan och åt glass och drack kaffe på Torgis.
En väldigt mysig och härlig dag blev det !!! :)
Är så otroligt glad att jag och Bella har funnit varandra, Hon är en supergo´vän och 
är glad att hon finns. Jag är även jätteglad att jag har mina barn oxå , som finns här för mig.
Det betyder så mkt , nu när jag känner mig sårad och ledsen innombords.
Vet ärligt talat inte hur jag skulle klara av det annars !! 

I dag har det varit ännu en super varm och härlig dag. På morgonen satt jag på
gräsmattan och solade. Vid halv tolv kom Josey förbi , och vi gick ner på stan och
mötte Karro. Gick Till Café Rose och åt lunch. Det var härligt att sitta ute och äta
vid vattnet. Jag åt en sallad med råris, linser, kräftstjärtar och en massa goda såser till.
Det var smarrigt !! :) Josey åt en smörgås med skagenröra och Karro åt en varm smörgås.



När vi hade ätit färdigt och var mätta och belåtna gick vi ut på bryggan och satte oss en stund.
Det var härligt !!! ♥





På kvällen gjorde vi i ordning pastasallad som vi satt ute på gräsmattan och
mumsade i oss. Jag klippte gräset efter att vi hade ätit , och det var riktigt varmt
och svettigt måste jag erkänna. Så när jag var färdig med det , blev det en dusch för min del.
Bella tittade förbi en snabbis nu ikväll efter att hon hade varit ute och sprungit.
Hon åker med familjen till Sthlm imorgon , och kommer hem igen på lördag.
Kommer att sakna henne, men vi pratade om att ta en fika på söndag iaf :)

Det är 25 grader varmt på altanen nu, riktig tropisk värme. Det är härligt , fast man
svettas hela tiden. Man är ju inte van vid den här värmen, men man ska inte klaga.
Snart är sommaren slut, det gör mig ledsen att tänka på det. Skulle vilja bo någonstans
där det är sommar året om , Jag älskar verkligen solen och värmen.
Det är bland det bästa som finns :)♥

Fick ett samtal från L´s goa´lilla mamma idag ♥ Hon ringde bara för att prata lite och tala
om att hon saknar mig . Hon är så snäll !!! Frågade henne när hon vill komma och hälsa på
mig , och vi bestämde att vi ska höras senare i veckan !!!

Nu ska jag försöka sova lite, är lite trött på ögat.
Det är svårt att sova i den här värmen , men ska försöka iaf så att jag orkar
med morgondagen. Det är jobbigt att man inte kan ha öppet ballkongdörren på natten
så man får in lite luft. Men om jag har det så kommer jag bli myggbiten, och det e ju inte
så kul!! Har iaf sovrumsfönstret öppet litegrann så det kommer in lite luft iaf.
NATTI NATTI

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar