Baby Hello Kitty

WTF !!!!!

Den här dagen har ju inte varit så mkt bättre än igår...suck !!!
Mår fortfarande inte helt 100 % okey , men har iaf varit
ut en sväng idag.

Lukke fick jag inte till skolan idag heller ,
ORKAR inte längre bråka eller tjata på honom heller.
Har försökt få tag på Inger hela dagen , både ringt och skickat sms.
Men hon har inte hört av sej , men hoppas verkligen att hon gör det i morgon.

Har ju skolan i häcken nu oxå , eftersom Lukke måste till skolan
p.g.a skolplikt b.l.a b.l.a.
Känner mej ju som en jätte dålig mamma som inte lyckas få iväg honom dit.
men det e ju inte bara att dra dit honom heller precis.
Men det fattar dem ju inte , jag e ju skyldig att se till att
han kommer dit säger dem .
Vad händer annars då ??!! Vad blir mitt straff ??!!
Jag försöker ju få hjälp för att jag inte klarar av det
 , men ändå blir ju allt på mej eftersom jag e mamma och har ansvaret.
Får väl se vad som händer med detta !!

Lukke mår ju inte alls bra , han sover knappt , äter knappt och vill ju
inte bo kvar i huset. Och han vägrar gå till skolan !!!
 HJÄLP , det e inte kul att se sin egen son må så dåligt ,
men ändå verkar det omöjligt att få hjälp när man vill ha det !!!

I eftermiddags kom Mikaela och hälsade på en stund.
Det var roligt och trevligt att hon kom och hälsade på.
Hon sa att hon bara ville komma och hälsa på mej för att höra hur jag
hade det , och så var det ju ett tag sedan vi sågs !!
Gulligt av henne tycker jag , det gjorde mej glad ♥

Nu i kväll var jag och Karro till Fille en stund , han bjöd på mat.
Vi fick hamburgare , men hade ju lite svårt att äta eftersom jag fortfarande
har ont i magen. Men det var gott iaf !!! Gulligt av honom att bjuda oss på mat ♥
Lukke ville ju inte följa med dit , men tog med mat hem till honom sen

Nu ligger jag i min säng igen då , här har jag tillbringat mkt av min
tid de senaste dagarna tycker jag.
Men känner inte att jag har så mkt annat att göra.
Mitt liv e ju inte det roligaste just nu !!

Önskar alla en  fortsatt trevlig måndags kväll.
Va snälla mot varandra , och ge någon du tycker om en stor kram
Det kan betyda mera än du tror  !! ♥



Älsk har hört av sej idag oxå ...YIPIEEE !!!
Både via mail och sms ...Han skrev att han saknar mej ♥
Blir alltid lika glad när han hör av sej  ♥


♥ Puss puss ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar