Baby Hello Kitty

Jag e sjuk

Har fått en släng av magsjuka tror jag
Usch det e så äckligt !!
I natt var jag uppe och spydde och satt på toan
och idag har jag inte orkat mej upp ur sängen.
Har legat och sovit nästan hela dagen !!!
Nu på kvällen har jag lyckats hasa mej upp och
fixat iordning lite the´och ätit lite yougurt.
Har fått behålla det , men har fortfarande jävligt ont i magen.



Inget sms från Älsk idag, men han har mailat iaf :
"godmorgon min älskling
jag e på internet caffe så jag har inte råd att va så mycke på nätet
men hoppas jag får internet snart.
puss älskling saknar dej puss"
E så glad att han skriver några rader till mej varje dag iaf.
Det betyder otroligt mkt !!!!
Känner på mej att det kommer att ta ett bra tag innan
han kommer tbx till Sverige igen .
Vill inte tjata på honom och fråga när han tänkt komma,
men hoppas iaf att det inte tar allt för lång tid.



Never gonna forget you, because you are my love
and you will be in my heart forever
why did you leave me?
Never gonna want to have anyone else
You are my heart You are my life
You are the one I want
And I ll never leave you
So please, be mine forever ♥
I Love You always & Forever ♥
Please come back to me !!!
// Mimmi

♥ Pussar från lilla mej ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar