Baby Hello Kitty

Saturday

Det e så jävla kallt ute så jag blir tokig , -20 grader
I dag har Karro hjälp mej att såga och hugga isär lite möbler
så att vi har lite att elda med , så vi får lite värme i huset iaf.
E så trött på detta så jag vill bara lägga ner allt !!! SUCK !!!



I går kväll hade vi fredagsmys med Jerre och Josey , vi kollade på
den nya Wallander filmen . Den var helt ok !!!

I dag har det inte hänt så mkt , sågat och huggit , suttit vid datorn , eldat , ätit pizza 
Josey kom förbi en stund innan hon skulle iväg på "kändis-fest"
Så här såg hon ut , hon är "Nikki Sixx " från Mötley Crue
Riktigt cool , eller hur ??!!





Jag har gjort slingor i håret nu ikväll oxå, så nu e jag lite ljusare
i barret igen då !!!
Nu ska jag ta och bädda ner mej i sängen , e lite trött efter dagens
jobb här hemma . Just nu e det riktigt varmt i huset iaf , men i morgon
när jag vaknar lär det ju vara svinkallt igen då ,som vanligt .

Önskar alla en Godnatt och sov gott !!! ♥

♥ Pussar och kramar ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar