Baby Hello Kitty

Lite ensamt

Sitter här i min ensamhet , och saknar Älsk så mkt ♥
Det blev inte så mkt fredagsmys ikväll.
Karro gick ut och var med sina vänner , och Lukke har suttit
vid datorn och pratat med "Andersson , Pela och dem andra"

Har visat huset idag , för några som jag hoppas vill köpa det.
Tänk om jag kan bli av med detta hus , och bara få komma härifrån.
Det skulle vara underbart!!!
Vet fortfarande inte vart jag ska ta vägen , men det ordnar sej
väl på ngt sätt !!!

Jag har skrivit lite i kväll , skrivit ner lite tankar,
känslor och sånt till Älsk ♥
Han kommer nog inte att läsa allt det som jag har skrivit ,
men det känns skönt att få ur sej lite av alla känslorna i kroppen iaf.

Trodde faktiskt inte att det skulle bli så här när han åkte i väg ,
att jag skulle sakna honom så mkt som jag faktiskt gör.
Jag tänker på honom hela tiden , och vill bara att han ska komma
tbx till mej igen!!!

Nu ska jag snart ta och lägga mej , och försöka sova lite.
Vill bara säga : Natti natti alla söta och goa´människor
Suss gott och dröm söta drömmar ♥



I evighet
Jag sa till dej att du betyder allt för mig
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta ♥
och även om du glömmer bort mej
så vill jag att du ska veta
att jag ALLTID kommer 
att älska dej ♥

♥ Puss puss ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar