Baby Hello Kitty

Känns lite bättre

Känner mej ganska okey idag faktiskt ,
inte så ont i magen längre iaf och det e ju skönt det !!

Har fått ett underbart mail av Älsk ♥ i morse ,
där han b.l.a skrev att jag inte ska vara orolig och ledsen för han
kommer tbx till mej , att han saknar mej och att han älskar mej för alltid ♥
Man kan ju inte annat än att bli glad och lycklig när man får såna fina mail !!
♥ I LOVE HIM WITH ALL MY HEART ♥

Ska ta och dammsuga lite här nu tänkte jag ,
det e ju hår överallt från hunden ...OGILLA !!!
Sen ska jag till Josey en stund , för hon messade igår och frågade
om jag ville komma förbi henne innan hon börjar jobba .
Självklart vill jag det !!
Sen vet jag inte vad det blir mer idag , men det lär väl inte hända 
så mkt mera spännande utöver det vanliga 

Önskar alla en fin dag  !!!




♥ With lot´s of love from me ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar