Baby Hello Kitty

♥2010♥

Första inlägget på detta nya år då ....
Nu är det redan i mitten av Januari 2010.
Tiden går så fort , och det har hänt en hel del sen jag skrev här sist.

Jag är KÄÄÄÄR igen , och det känns toppen !! ♥
Den stora Kärleken, som fått mej på fall e´en vän som jag känt i många många år.
Han e ju min kusins fd man dårå , så det blev ju lite komplicerat när hon
fick reda på att jag träffar honom , men det bryr jag mej inte om.
Jag bestämmer ju själv om jag vill vara med honom eller inte , det kan ju inte hon
bestämma. Även om det e jobbigt att hon tog så illa upp.
Dem har ju varit skilda sen 10 år tbx , men ändå så bryr hon sej .
Ja ja inte mkt att bry sej om!!

Jag är iaf glad och lycklig tsm med honom , och han får mej att skratta och må bra.
Nu är han hos sin mamma i Sthlm , och vi har varit ifrån varandra i 5 dagar
Det känns lite tråkigt att han inte är här hos mej , men i morgon åker jag till Sthlm.
Och vi kan vara tsm igen .....yipieeee !!!
Dessa dagar när vi varit ifrån varandra har vi ju pratat i telefon varje dag iaf ♥
Så även om jag saknar honom enormt mkt , så får jag ju iaf höra hans röst varje dag !!
 
Annars har det varit lite både upp och ner i mitt liv.....
pannan e fixad nu igen , så nu funkar pelletsbrännaren.
I morse när jag gick upp kändes det underbart att inte behöva frysa
Det var första dagen på mkt länge som det var mera än 10 grader varmt i huset
när man vaknar.Underbart !!!
Det känns så skönt att slippa springa upp och ner i källaren för att elda.
Nu kan jag bara sitta och ha det bra , dricka kaffe , sitta vid datorn i ett varmt hus.

Karro har flyttat hem igen , och börjat skolan här i stan .
Hon ska ju ha barn i Juli , och vill inte plugga och bo i Karlstad längre.
Så hon flyttade hem till mammsen, tills hon skaffar sej ngt eget här i stan.
Jag ska ju bli MORMOR ju ♥
Det känns jättekul , och spännande !!!

Izza och Micke har flyttat till en lgh i Nykroppa .
Jag , Josey och Karro var dit och hälsade på för ett par dagar sedan.
Det e en jättefin lgh , och det e ju inte så långt från Filipstad.
Izza har oxå börjat i skolan igen nu , så hon e ju här i stan varje dag !!!

Jag vill bara bort från detta hus , vill inte bo här längre .
Lukke frågar oxå hela tiden när vi ska flytta härifrån.
Vi mår inte bra av att bo här, blir så trött och lessen av att bara vistas i detta hus.
Så jag hoppas verkligen  att vi snart kommer härifrån !!!

Nu ska jag ta och städa undan lite här hemma ,
men kanske tassar in lite senare
och skriver lite mera !!!

Önskar alla goa´människor en underbar dag !!!
Ta vara på dagen , och var rädda om er ♥

♥ Lot´s of love & kisses ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar