Baby Hello Kitty

Segast.com

I dag har det varit en riktig seg dag måste jag erkänna,
har inte gjort mkt alls . Mest suttit här framför min älskade dator ♥
Det var - 18 grader ute i morse när jag gick upp ...Brrrr !!
Nu skiner solen ute , och det ser riktigt mysigt ut, men det e ju inte
roligt när det ska vara så förbannat kallt . Hmmm !!
Jag har eldat lite i pannan  iaf, så nu är det iaf varmt inne i huset.
Karro & Lukke e hos Jerre , dem gick dit för ett tag sedan.
jag ska oxå snart ta och gå dit , ska förbi Josey först för vi ska ta
följe dit. Vi ska äta pizza hos Jerre . Mums , det ska bli gott det !!
Det blir visst kladdkaka till efterrätt oxå ...me like ♥
Fick ett sms av Jerre nyss att kladdkakan var inne i ugnen.

Önskar alla en fortsatt mysig och fin söndags eftermiddag & kväll  
Var rädda om varandra ♥



♥ Puss Puss ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar