Baby Hello Kitty

Det känns lite skumt

Nu e jag hemma igen , och mätt som en gris.
Det blev inte bara en bit kladdkaka , utan jag åt 3 stycken bitar.
det va ju så otroligt gott !!!! Varm kladdkaka ....YUMMI !!♥



Har skrivit lite till med Älsk ♥ nu i kväll, men det kändes lite konstigt.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara det , men får väl se hur det blir
framöver , eller om jag ska lägga ner allt det där med kärleken .
Vill ju inte det egentligen , för jag älskar honom. Men i bland gör det bara så ont.....
Vrf skulle jag gå och bli kär igen ???? Blir så trött på mej själv !!!!
Vet inte om det e fel på mej , om jag bara e överdrivet känslig just nu ,
och vrf jag oroar mej så mkt . Jag hoppas att jag har fel , att  det bara är dumma
tankar , och att allt kommer att ordna sej framöver !!
Jag behöver honom , hans kärlek och jag vill kunna vara glad och lycklig ♥

Nu ska jag försöka sova , trots att tårarna bränner bakom ögonlocken.
Hoppas så att han hör av sej i morgon igen
♥ I LOVE HIM SO MUCH ♥

Godnatt mina vänner ,  och sov gott !!



♥ PUSS & KRAM ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar