Baby Hello Kitty

Det känns tungt ibland

Känner mej inte alls så pigg och kry just nu ,
är fortfarande jätte förskyld , och ont i halsen. Blääää.....
Hatar att vara sjuk !!!

På f.m var jag iaf ner till city en stund , och tog en fika med
min vän Gunnis , för hon skickade ett sms i morse och frågade om
jag hade tid och lust att ta en fika idag.
Jag blev jätteglad , så självklart gick jag ner och tog en fika med henne.
Det blev en jätte trevlig fikastund , och mkt skratt !!!
Vi har så roligt när vi ses , och kan verkligen prata om allt.
Det känns skönt !! Hon e en riktigt go´vän !!! :)♥

Resten av dagen har jag varit hos Jerre , med Karro , Lukke & Izza.
Nu är jag i huset igen , och här är det lite kallt som vanligt.
Men man börjar ju vänja sej nu. Fille kom förbi en stund nu ikväll.
Han tyckte att det var kallt här i huset , och förstod inte hur vi kan ha det
så här kallt. Då skulle han var här när det är -23 ute , då är det svinkallt
inne i huset oxå. Nu är det ju bara -4 ute , så det är ju inte så kallt inne heller då.
Det snöar ute igen ....seriöst , ska det aldrig sluta. Jag blir tokig snart !!!:@
Så i morgon lär jag få gå ut och skotta igen , det som jag tycker e så kul .....NOOOOT !!!!

Har pratat med L♥ på MSN nu ikväll oxå , han e lite konstig nu faktiskt.
Men det är inte lätt att bara glömma honom heller ju, och det där Facebook
börjar bli lite jobbigt oxå , för man kan ju få reda på mkt där har jag märkt.
Får väl se när han hör av sej nästa gång , när han har tid och lust att prata igen
Jag ska försöka att inte höra  av mej till honom nu iaf , så får vi väl se vad som händer
Men det kommer att bli svårt , det vet jag . Men måste verkligen försöka lägga ner det där nu.
Det gör mej bara ledsen och sårad , och det är inte värt det !!!

Pratade med L ♥´s goa lilla mamma en stund ikväll oxå på telefon.
Hon sa att hon tänker på mej , att jag ska vara rädd om mej och inte frysa.
Och att jag alltid är välkommen att komma och hälsa på henne. 
Hon e ´verkligen snäll och go ♥




Nu är det läggdax för min del ,
Godnatt & sov gott !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar