Baby Hello Kitty

Livet är orättvist

Sitter hemma hos Jerre nu , kom tbx från Karlstad för en stund sedan
Det gick bra i Karlstad , och vi hittade några presenter till Fille oxå.
Så det var ju bra !!!
Direkt när vi gick av bussen i Karlstad gick jag in på Donken och köpte en
Big Mac meny ....åhhh det var så gott !! :) ♥
Senare innan vi åkte med bussen tbx till Filipstad igen så gick jag och Karro
in på Subway och köpte varsin sandwich.
Jag köpte en med kyckling , ost och sallad på , och den va super god ♥
Så idag har jag verkligen ätit massor , känner mej väldigt mätt och belåten nu !!!
Blir nog inget mera att äta för min del ikväll iaf.



Ännu en ung människa har dött här i Filipstad idag , han var lika gammal som Izza.
Fille , Izza och Karro visste vem han var . Tragiskt när så unga människor
dör tycker jag !!!! Läskigt när man tänker efter egentligen , man vet ju aldrig hur
länge man har kvar att leva , man tror att man har hela livet framför sej.
Man planerar och drömmer om framtiden, men ens liv kan ju ta slut närsom helst :(
Därför ska man ta vara på varje dag som går , och va rädda om sina nära och kära ♥
Skänker mina tankar till hans föräldrar, släkt och vänner !!



* R.I.P *

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar