Baby Hello Kitty

Häng hos Jerre igen !!!

Sitter hemma hos Jerre nu igen då , framför datorn förstås :)♥
I går var jag ju ner på stan och fikade med mina vänner Sandra & Katta.
Det blev en mkt trevlig fika stund , med mkt prat och mkt skratt :)♥
Hoppas att vi snart kan göra en repris !!!
Det var jätte roligt att komma ut lite och träffa mina vänner ,
och tänka på lite annat.

Fick både mail och sms av L  ♥ igår , tydligen så krånglade internet där borta igen
så vi kunde inte prata ngt igår då ...lite tråkigt . Men men ....
I morse fick jag oxå ett mail av honom , där han skrev att internet fortfarande
krånglar . Får klara mej utan att prata med honom ikväll oxå tydligen .
Blir ju lite lessen på ögat nu dårå, men hoppas att det snart funkar igen
Saknar honom ♥

Här är en av de finaste låtar som finns tycker jag.
♥ Metallica - Nothing Else Matters ♥
 


Önskar alla en fortsatt fin eftermiddag och kväll
Ha det bäst !!
♥ ♥ ♥

Jossan

hans internet krånglar jämt verkar de som...

2010-02-17 @ 23:28:48
  URL: http://josephineew.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar