Baby Hello Kitty

Lite rolig sysselsättning om man har tråkigt

Hittade detta roliga tidsfördriv på Josefin´s blogg

Man Googlar på "(sitt namn)är". Alltså i mitt fall "Mariette är"
Men glöm inte " , så google förstår att orden ska stå ihop.

Mariette

♥ Mariette är ….duktig ( Ja visst e jag det )

♥ Mariette är … söt som hon är ( mmmm… )

♥ Mariette är … GRYM ( Oh Yeeees !! )

♥ Mariette är … kär ( ja det är jag ju dårå ♥)

♥ Mariette är … så jäkla het ( *LOL* )

♥ Mariette är … lesbisk ( Nej det är jag inte )

♥ Mariette är… något alldeles extra ( Hahaha, ja det är jag ju )

♥ Mariette är … cool ( Coolast !! )

♥ Mariette är … fin ( visst e jag !! )

♥ Mariette är … begåvad ( nja , det kan jag väl inte hålla med om precis )

♥ Mariette är … en underbar sångerska ( Absolut inte )

♥ Mariette är … årets homo/bi ( Nope , inte det heller )

♥ Mariette är … ju som vi alla känner till inte intresserad av killar( Jo då det är jag visst det ! )




Googlade även på mitt smeknamn , så här blev resultatet :)

Mimmi

♥ Mimmi är …. En fantastisk liten personlighet ( haha ja det kanske jag är )

♥ Mimmi är … steriliserad ( Nej det är jag inte dårå )

♥ Mimmi är … förälskad ( Jaaaa, oh ja det är jag faktiskt ♥)

♥ Mimmi är … en tuff liten tjej ( nja, en tuff tant kanske man kan säga i såfall .*LOL* )

♥ Mimmi är … väldigt hes ( nej det e jag inte )

♥ Mimmi är … sur ( näää , det e jag inte heller just nu  )

♥ Mimmi är … lite bossig idag ( nej det tycker jag inte att jag är )

♥ Mimmi är … snygg som fan ( Hahaha , ja visssst !! )

♥ Mimmi är … så söt ( Ja ganska söt dårå , hahaha !! )

♥ Mimmi är … en ängel ( japp det e jag , I´m an Angel ♥)

♥ Mimmi är … alltid pigg & på gott humör ( …inte alltid dårå , men oftast )

♥ Mimmi är … är käääääär !!! ( jaaaaaaaaaaaa ♥ )

♥ Mimmi är … en snäll Bitch !!! ( oh ja det e jag …hahaha !! )

 

 ♥ I´m not a Bitch, I´m the Bitch ....MISS BITCH to you !! ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar