Baby Hello Kitty

Lite funderingar så här på morgonen

Ligger här i min säng fortfarande , med dator och kaffekoppen
Funderar på vad jag ska hitta på idag då ??!!!
Det lär väl inte bli så mkt annat än det vanliga.
Dagarna går , även om det inte händer så mkt och allt känns tungt och jobbigt !!!




I går kväll satt jag och Izza och pratade i några timmar, om allt
möjligt. Det var skönt att få prata ur sej lite !!
Hon har det ju väldigt jobbigt just nu , och  känner sej ledsen , sårad och arg över
detta med Micke. Jag känner mej frustrerad och orolig över detta med Älsk ♥
vet inte vad jag ska göra. Det bästa vore ju att glömma honom , och gå vidare.
men det är inte så lätt , det är inte lätt om man är kär.
Jag och Izza skojade om att det är bättre att skaffa sej en dildo , dem kan man iaf lita på.
Och dem kan ju inte såra en , så som dessa killar kan göra då
I såfall ska jag ha en rosa dildo , eftersom rosa är pimp. Och jag ska döpa den till något tufft namn.
Den kommer aldrig att svika mej , vilken lycka !! *LOL*




I bland känns det som att det är bäst att lägga ner det här med kärleken , men
det är ju inte så lätt när man gått och blivit kär i någon heller.
Men ju längre tiden går , och om den andra inte verkar så intresserad så borde det ju
inte vara så svårt egentligen. Men känslorna och minnerna kommer väl alltid att finnas där
Men tiden läker ju alla sår  , har jag hört !! Även om det kan ta tid !!!
Är lite arg på mej själv faktiskt , att jag gick och blev så här kär 
Onödigt att slösa sin tid på någon som inte bryr sej
Men men .... får  väl se hur det blir med allt framöver !!

På söndag är det Alla hjärtans Dag ♥,
det känns ju oxå lite ledsamt att inte kunna vara tsm med den som man älskar.
Under alla år som jag var gift med Adam , så fick jag alltid ngt av honom den
dagen, även när jag flyttade och inte bodde tsm med honom.
Så iår kommer det nog att kännas lite konstigt , och ensamt.
Egentligen skulle jag vilja åka till graven och lämna lite blommor , men har inte
råd att åka till Sthlm just nu. Men mina tankar kommer att finnas hos både Adam
och hos "The Handsome Man" på söndag iaf ♥
Jag hoppas att jag kan fira Alla Hjärtans Dag tsm med mina älskade barn ,
det skulle vara mysigt !!! ♥



Nu ska jag nog ta och försöka hasa mej upp ur sängen , även om det skulle vara skönt
att ligga kvar här hela dagen och inte göra ett skit.
Bara ligga här och ha det bra !!! Hahaha....

Hoppas att alla får en fin och mysig torsdag
Ta vara på dagen , och va rädd om dem du älskar ♥





♥ Pussar & Kramar och massor av kärlek ♥


izabella

jadu, den gubben du har gått o bleve kär nu. De va nog inte så bra. Men jag hoppas att de går lika bra som jag hoppas för mig själv också såklart :) Love, finns här<33

2010-02-12 @ 19:01:44
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar