Baby Hello Kitty

Skönt att denna dag snart är över

Sitter här framför datorn och snorar och har ont i huvudet.... suck !!
Jobbigt att jag har blivit förskyld nu oxå , blev säkert sjuk då jag var
ute och skottade sist. Då det blåste så kallt .Hmmmm !!!
Jag hoppas att jag blir av med denna förskylning snabbt iaf.

I morse var jag och Izza ner och solade en stund.
Det var som vanligt jätte skönt !! ♥
Efter vi varit och solat gick vi hem till Jerre, och här är jag fortfarande
kvar. Lukke och Karro e oxå här. Izza e ute och åker bil med en kompis just nu.

Jag har varit på soc idag oxå, det var ett väldigt jobbigt möte.
och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka, men hoppas att jag kommer
att få hjälp därifrån nu iaf. Orkar inte med mitt liv som det ser ut nu.
Det är bara för mkt allting !!!!

Pratade lite med L♥ på MSN förut , men det var inte så kul samtal.
Känner mej ju inte så glad och pigg just nu , men han förstår inte riktigt
att jag inte mår så bra. Så det blev ett ganska kort samtal mellan oss då.
Lite tråkigt , och kanske bättre att vi inte pratar alls när det känns så här.
Saknar honom mkt , och önskar att han ville komma tbx ♥
Men det verkar som att det kommer att ta ett bra tag till , har inte frågat honom
ngt mera, men han nämner inget om det !!! Så det är ingen ide´ att jag går och hoppas
för mkt tror jag. Måste försöka att inte tänka så mkt på det istället !!!
Det kommer nog kännas lättare i själen då tror jag , men det är jätte svårt att inte
tänka på det oxå , men måste verkligen försöka !!
Det blir ju bara jobbigare , när ens kärlek inte är besvarad på det sätt som man önskar.
Det gör ont i hjärtat !!! Bättre att lägga ner allt det där tror jag faktiskt.
För just nu orkar jag inte mera , har nog med allt annat i mitt liv just nu.
Får se vad som händer , men bättre att inte ha så stora förväntningar.
Då blir jag ju bara sårad och ledsen !!!

Fick precis ett samtal på mobilen , från en vän till mej. Hon frågade hur det var med mej
och vi pratade en liten stund . Har även fått sms av Sweetie ♥ nu ikväll.
Jag skrev ju en status på Facebook , som visst fick några att reagera.
Det finns dem som bryr sej och det värmer, är glad att jag har så goa´och fina vänner.
E så tacksam för att dem finns ♥

Önskar alla en fortsatt mysig kväll ,
God natt och sov gott sen när det är läggdax för er ♥
Själv ska jag nog snart gå hemåt och krypa ner i min säng ,
känner mej inte alls så pigg. Så det är bättre att krypa ner under
täcket och försöka sova lite istället !!!
Förhoppningsvis blir det en bättre dag i morgon.......

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar