Baby Hello Kitty

Onsdagsmorgon

Ännu en morgon när jag vaknar med en fruktansvärd huvudvärk,
det känns jobbigt !!
Har druckit några koppar kaffe , men huvudvärken e fortfarande kvar.
Blir väl att ta någon tablett om det inte går över !!!

Vad händer idag då ????
Ja jag har ingen aning faktiskt , blir väl att gå till Jerre senare,
för Lukke vill väl dit  och låna hans dator som vanligt.
Ska försöka få honom att göra lite läxor sen idag oxå, var ju upp till hans
skola och hämtade böcker igår. Han måste ju göra lite grann så att han inte
kommer så mkt efter nu när han inte går till skolan.

Karro har precis gått iväg till skolan nu , och sen ska hon ju åka till Karlstad.
Josey har skrivit ett så gulligt inlägg i sin blogg till Karro ♥
Verkligen jätte fint skrivet tyckte jag !!! Syskonkärlek ♥

Izza e hemma idag oxå , hon orkade inte gå till skolan idag.
Hon mår inte så bra efter allt detta med Micke.

Senare idag ska jag försöka lägga upp den nya designen dårå,
om inte blogg.se krånglar som den gjorde igår kväll.

Nu ska jag ta ett varv med snabeldraken ,
börjar bli lite mkt dammtussar här på golven igen.
Me don´t like !!!

Ha´en skön och mysig onsdag !!!



♥ Lot´s of LOVE ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar