Baby Hello Kitty

Måndag morgon

Det e svinkallt ute idag , -25 visar termometern . BRRRRR !!!!! :@
kallt inne i huset e det oxå förstår , va trött jag blir på detta.
Ingen super start på denna veckan precis !!!
Men men får försöka se det possitivt ( som L ♥ tycker att jag ska göra ,
han tycker inte att jag ska vara så negativ hela tiden ..
hmm , lätt för honom att säga som sitter och har det bra i värmen ) 
om det nu finns ngt possitivt i allt detta elände som e just nu !!!!

I dag ska jag och Karro åka till Karlstad iaf , vi åker med bussen som går 11:20.
Vi ska vara på Åklagarkammaren kl 14:00, så vi hinner ju gå runt lite i city och kolla
lite innan vi ska dit. Ska försöka hitta en födelsedagspresent till Fille iaf, han fyller ju år
på fredag !!!Kanske blir det ett besök på Donken oxå :)♥

Hoppas alla får en fin dag ♥

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar