Baby Hello Kitty

Lite ny design igen


Hoppas att alla söta och goa´människor har haft en riktigt myziiiiiiiiiig fredagskväll ♥
Själv har jag hängt hos Jerre idag igen , med Karro, Izza och Lukke .
Fille var oxå där en stund idag och spelade lite WOW.
När Jerre kom hem från jobbet hade jag fixat i ordning mat , och efter maten
åt vi blåbärspaj , som Jerre fått från jobbet . YUMMI ♥
Gick från Jerre vid 22 tiden , men Lukke stannade kvar. Han sover över där i natt.

Jag har fixat med bloggen idag igen , så nu ser designen lite annorlunda ut igen dårå.
Tyckte den behövde piffas upp lite , med lite Hello Kitty ikoner och sånt ♥
E fortfarande inte helt nöjd , så jag kommer säkert att göra lite till små ändringar här & där.
Men nu får det räcka för idag , orkar inte fixa mera nu i kväll. 
Tänkte ta och krypa ner under täcket , och försöka sova nu.

Har inte hört ngt från Älsk ♥ idag , inga sms eller mail och det känns jätte tråkigt
Det är jätte jobbigt , men måste försöka att inte tänka så mkt på det för det gör mej bara ledsen.
Men det e svårt , för jag  Saknar honom jätte mkt ♥ 



 
Godnatt och Sov gott  
 Dröm söta drömmar ♥
 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar