Baby Hello Kitty

It´s friday !!!! ♥

Det finns inget bättre än kaffe på morgonen när man vaknar,
jag måste bara ha några koppar kaffe varje morgon så att jag vaknar
till ordentligt !!! Det är ju så gott oxå ♥



♥ YUMMI !!!! ♥

Fredag idag ....och vad händer idag då ???!!!
Jag ska ner och sola iaf, ute är det svinkallt och blåser som fan ....Me don´t like !!
Jag hatar detta väder ... vill ha SOMMAR nu !!!
Ska bli skönt att lägga sej i solariet en stund iaf och drömma sej bort ♥

I kväll blir det fredagsmys tsm med mina underbara ungar ♥
Vi ska äta middag tsm allihopa , det blir nog att vi är här i huset.
Det kommer säkert att bli mysigt och roligt !!!:)
Var in på SB igår och köpte några öl och lite vin , så det ligger på kylning nu.
Ska bli gott med en öl , eller två :) ♥ Det var ju ett tag sedan jag tog mej några öl nu.
Och öl på kvällen e ju lika gott som kaffe på morgonen *LOL* ♥



Nu ska jag ta och klä på mej och fixa lite här hemma ,
och vänta på att Josey hör av sej ,så att vi kan dra ner och sola.

Ha en underbar och mysig fredag ♥
Var rädda om varandra !!! 

♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar