Baby Hello Kitty

Broken & Alone

Nu ligger jag här i min säng , ska snart sova tänkte jag
bara lite uppdatering från kvällen innan jag stänger av datorn.
Kom hem från Jerre för en stund sedan ,
Vi kollade på film hos honom  , och kollade även på 
melodifestivalen .
Han hade köpt en massa gott som vi satt och mumsade på framför tv´n.
B.l.a de nya Ballerina kakorna 



Dem var ganska goda , men inte ngt extra tycker jag !!
Dem var helt okey kan jag säga ♥



Jerre hade oxå köpt de nya bilarna . " salta bilar "
Dem var goda ♥

Har pratat lite med Älsk ♥ nu ikväll via datorn , men jag vet inte 
vad jag ska säga ...... det känns som att det kommer att rinna ut i sanden.
Känns jätte tråkigt , för som ni vet älskar jag ju honom ♥
Men får väl se vad som händer 
Det som gör mej lite ledsen och fundersam nu e att han skriver
"puss , kram , gumman" m.m till en del tjejer som e hans "vänner"på facebook,
och han gillar deras status, och kommenterar deras inlägg hela tiden.
Det känns lite konstigt tycker jag.
Det känns som att han e en "player" tyvärr.
Eller e det bara jag som e ovanligt svartsjuk ???!!

Jobbigt att känna sej ledsen varje kväll när man ska sova , 
förstår inte vrf han säger att han älskar mej om han inte menar det ??!! 
Nog om  detta nu , ingen ide´att jag ligger här och funderar på det 
Det e nog bara jag som e dum !!!

Sov gott nu alla goa´och dröm söta drömmar !!!



GO´NATT !!!

♥ Pussissar och kjamissar ♥ 


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar