Baby Hello Kitty

♥ LOVE


Det verkar bli en riktigt fin dag idag iaf ♥
I morse när jag vaknade hade jag fått 3 stycken sms på mobilen av "The Handsome Man"
och det gjorde mej förstås jätte jätte glad ♥
Har även fått en massa gulliga sms av mina goa´vänner , det värmer verkligen !!!
E så glad att jag har så många goa´och fina vänner. Det betyder mkt !!

Mina tankar e hos Adam ♥ just nu , och jag hoppas att han har det bra där han e nu.
Som jag skrivit tidigare skulle jag gärna ha varit vid graven idag , och lämnat lite blommor.
Men tyvärr har jag ju ingen möjlighet att åka dit idag.
Men jag hoppas att han har det bra där han är nu , och att han vet att vi saknar honom
och tänker på honom ♥

Nu på morgonen har jag roat mej med att kolla på de två första avsnitten av " The Vampires Diaries"
på datorn. Ååhhh så bra det var , det e absolut en serie som jag ska fortsätta kolla på .
Längtar redan tills jag kan kolla på nästa avsnitt ,del två slutade ju så spännande !!!




 ♥The Vampires Diary länk♥




Måste ju säga att Ian Somerhalder som spelar "Damon" i serien , tycker jag e
ganska "HOT" dårå ♥ He´s looking good !!!
Han får nog vara med på min "hotta" kändislista nästa gång !
Kolla in hans ögon ,det e ju så att man smälter :) ♥

Nu ska jag väl ta mej upp ur sängen kanske , och klä på mej lite kläder.
Blir väl "häng" hos Jerre sen idag igen :) ♥

Ha en underbar Alla ♥ dag !!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar