Baby Hello Kitty

♥ HOT, HOT ,HOT ♥

Woooow det finns verkligen många snygga & coola killar att kolla på. 
Man kan ju alltid drömma om att få ta sina armar om dessa killar , även om det förblir drömmar
Här har jag gjort en lista på dem jag tycker e hetast
just nu ..... mmmmmm vilka godingar !!! ♥
Här kommer listan på dom 15 hetaste "kändiskillarna" enligt mig!
Titta, dröm och njut !!!

1. Fredrik Ljungberg

 
     

2. Joel Kinnaman

     

3. Johnny Depp ♥

     

3. Jean-Claude Van Damme

     

4. Bruce Willis

     

5. Brad Pitt

     

6. Tom Cruise

     

7. Wentworth Miller

     

8. Dominic Purcell

     

9. Nikki Sixx

     

10. Tommy Lee

     

11. Michał Wiśniewski
 
     

12. Paul Walker

     

13. Mikael Persbrandt

     

14. David Beckham ♥ 

     


      16. Matte Carlsson

             


Jag tycker ju förstås att ♥ "The Handsom Man" ♥ e hetast ,
han kommer såklart på förstaplats i mina ögon !!!
Men han e ju ingen kändis dårå ,  så han kan ju inte vara med på denna listan
Men han e iaf nr 1 för mej IRL ♥


 


♥ Hugs & Kisses ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar