Baby Hello Kitty

Godnatt världen


I dag har jag tillbringat hela dagen hos Jerre igen , Har suttit vid
datorn. Izza har kollat på film , Karro & Lukke har oxå suttit vid datorn.
Nu i kväll kom Fille förbi med den nya BECK-filmen "Stormens öga"som han hade lånat,
så vi kollade på den . Tyckte den va riktigt bra !!!





Fille tyckte det va kallt här i huset , har ju inte eldat ngt idag .
Han sa till mej "Mamma så här kan du inte bo ju , du får komma och bo hos mej
och Cissi . Du kan sova på soffan" ♥
Egentligen är det sjukt att man ska bo i ett hus , där det är svinkallt faktiskt.
Men vad ska jag göra , kan ju inte bara lämna allt och dra iväg heller.

Fick ett sms av The Handsome Man" idag ♥. Han skrev att hans dator går visst
inte att laga , och att han var ledsen för det .
Då ska han bara veta vad ledsen jag blev , hur ska vi nu kunna ha ngn kontakt då !!???
Va trött jag blir , jag kan väl fortfarande maila till honom men det känns ju ganska 
meningslöst för jag vet ju inte när han kan få låna någon dator och läsa mailen.
Ja , detta blev ju inte precis vad jag hade förväntat mej. Hoppades ju att vi skulle kunna 
hålla kontakten iaf när han e där borta. Men kanske skickar han ngt sms då & då om han har lust.
Skulle ha lagt detta med kärleken på hyllan känner jag , detta blev ju bara för mkt just nu.

 Nu ska jag iaf försöka sova lite , e jätte trött
så jag kommer nog att somna ganska fort.
 
NATTI NATTI ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar