Baby Hello Kitty

Ensam fredagskväll

Sitter här framför datorn igen då , e ensam hemma just nu .
Lukke e hos Jerre och Karro gick till el- verket 
Ganska skönt och mysigt att sitta här i min ensamhet.
 
Har redigerat lite foton på datorn idag
Annars har jag inte gjort så mkt annat idag faktiskt ,
jag städade lite i morse, dammsög och moppade golven. 
Sen kom Izza förbi en stund när hon slutat plugget.
Josey kom oxå förbi en stund när hon slutat jobba idag , och hon hade roliga
nyheter att berätta : hon har fått fast jobb på OLW.
Jättekul ju !!! E verkligen jätteglad för hennes skull ♥

Pratade med lilla Saga i telefon på  em , hon ville att jag skulle komma
och hälsa på dem. Hon sa " Mimmi komma " 
 Hon e ju hos Izza och Micke nu.
Men orkade inte åka iväg idag , så jag sa till Izza att jag kanske kommer
förbi och hälsar på i morgon i stället. Vill ju gärna träffa Saga ♥

Har inte hört ngt från Älsk  ♥ idag , och det gör mej lite lessen faktiskt ,
jag har inte mailat till honom heller , vill inte att han ska tycka att jag e
tjatig eller att jag stör honom. Så jag väntar och ser om han hör av sej istället !!
Tänker på honom hela tiden , och hoppas att han inte glömmer mej iaf !!
Saknar honom jätte mkt ♥



Nu tänkte jag ta och göra i ordning ngt att äta och kanske sätta mej 
och kolla lite på tv en stund !!! 
Men tassar nog in lite senare igen innan jag lägger mej !!

Vill önska alla en underbar och fin fredagskväll 
Ha det riktigt fredagsmyssssssssssssssssigt nu ♥  

♥ Blöta pussar och stora varma kramar från lilla mej ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar