Baby Hello Kitty

♥ Sunday morning

Regnet öser ner, vart tog sommaren vägen ????!!!!
Nu har det regnat nästan varje dag , och det känns ju lite trist dårå tycker jag.
I dag känns det som en sån där dag då man helst av allt vill ligga kvar i sängen,
ligga nerbäddad under täcket och kolla på film, och bara mysa.
Men så blir det nog inte , ska ju till Cissi & Fille vid 3 tiden och äta mat & tårta :)♥
Vi ska fira Cissi , hon fyller ju 20 år i morgon !!

I går var det en jättefin och mysig dag. På fm blev det en trevlig fikastund med Bella, Flisan , Karro & Douglas på Caféhuset. Efter det gick vi allihopa hem till huset , där Izza & Micke redan var. Vi lagade mat, och efter att vi hade ätit så kom Gunnis och hennes småkillar och hälsade på. Det var jättemysigt och trevligt !! ♥
När alla vännerna gått hem, och även barnen gått hem till sig.
Så satte jag mig en stund vid datorn och tog det lungt.
Josey kom förbi , och vi gick över till Fille & Cissi. Satt hos dem och drack lite öl ♥
Senare på kvällen gick vi till Cesar en stund, och sen blev det även en sväng till Köket. Det var jätteskoj :)
Kom hem vid halv tre i morse, och gick upp strax efter 7.
Så jag har inte sovit så många timmar, men det brukar jag ju nästan aldrig göra iaf ;)

Innan vi ska till Fille & Cissi idag ska jag hem till Karro & Douglas.
Mormor har lovat att hjälpa till att bada lille Douglas :)♥ Hans första dopp !!!
Nu ska jag ta mej lite mera kaffe , så att jag vaknar till ordentligt.

Ha´en fantastisk söndag !!!!


♥ Kärlek & Kramar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar