Baby Hello Kitty

♥ Spoczywaj w spokoju

Jag, Fille, Karro & Douglas åkte mot Sthlm vid halv elva tiden
i morse. Stannade i Arboga och käkade på SUBWAY ♥ innan vi
fortsatte mot Sthlm. När vi kom till Grimsta stannade vi vid
en blomsteraffär och köpte med oss en varsin ros,
att lägga vid graven.
Fick som vanligt väldigt ont i magen när vi närmade oss
kyrkogården , får alltid det när jag åker dit.
Massor av minnen dyker upp i huvudet, även minnen från den
dagen då det var begravning . Det gör så ont , och jag kan inte
hålla tbx tårarna. Nu har Adam ♥ iaf fått dit en väldigt fin gravsten.
Den har hans syster Ewa och hennes son Grzegorsz
beställt i Polen och sedan tagit hit den till Sverige.



Den är jättefin , och jag är mkt glad att han har en gravsten nu.
Det kändes lite annorlunda att komma dit nu , när det finns en sten.
Stannade en stund vid graven , stod tysta allihopa och grät,
och så lade vi dit våra rosor ♥




På den övre delen av stenen (i boken) står det på svenska.
Jag och barnen ville ha den boken med en text i från oss  
På den undre delen är det en bild på Adam
och längst ner står det " Vila i Frid " på Polska  



 
Efter att vi varit vid graven hos Adam ♥ en stund ,
så åkte vi hemåt mot Värmland igen.
Trots att jag blir så ledsen när jag åker till graven, så vill jag ju
självklart åka dit. Det känns ju bra när man varit där iaf.
Jag hoppas att Adam ♥ såg att vi var där idag ,
att han vet att vi saknar honom och att han vet att han
alltid kommer att finnas i våra hjärtan ♥
Spoczywaj w spokoju moj kochany, Kocham cie ♥

Vi tog Saaben idag , och den funkade perfekt.
Vet inte vad det blivit med den.
Jag hade ju förberett mig med massor av pet-flaskor med vatten i
och lagt i bilen ....... ifall den skulle krångla.
Men dem behövde vi ju inte använda som tur var :)
Bilen gick så fint , både dit och tillbaka. Det kändes skönt !!! 

När vi kom till stan åkte vi upp till Babylon och beställde 2 pizzor,
så åkte vi hem till Johanna och Theo. Cissi och Tommy var oxå där.
Vi delade på pizzorna , och sedan körde jag hem Karro & Douglas.
Var in till Ibbe och köpte cigg , och sen körde jag hem Fille,innan jag åkte
hem till Lukke. Jerre var här hemma med honom , och dem satt och
spelade tv spel när jag kom hem. Jerre hade fixat mat till sig och Lukke
som dem hade ätit. Snällt av honom ♥ !!!

Nu ska jag plocka ihop gympa kläder till Lukke, som han ska ha
med sig till skolan i morgon. Sen blir det att gå ut och ta en sista
cigg för idag ,innan det är dax att krypa ner under täcket och sova.

NATTI NATTI ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar