Baby Hello Kitty

♥ Snart dax att krama kudden ....

Torsdagskväll , och Mimmi är lite trött på ögat
så jag ska lägga mej och sova snart.
Det har varit en fin dag idag ... fick iväg Lukke till skolan i tid,
städade och fixade lite här på morgonen sen åkte jag
och hämtade Josey. Vi åkte ner till Caféhuset och åt lunch.
Det blev en varsin bakad potatis med räkröra .... MUMS :)♥
Körde Josey till jobbet , sen hem och fixade lite att äta till Lukke .
Karro & Douglas kom förbi på em. Karro hjälpte mej att bära ner pellets i källaren
 och fylla på i behållaren. Senare på kvällen gick jag , Karro & Douglas till Cesar
och åt middag. Jag åt kycklingspett med tzatsiki och klyftpotatis,
och Karro åt hamburgare med pommes.
 Det som jag åt var supergott, Tzatsikin var verkligen jätte god !!! ♥
Jag drack öl till maten oxå , så det var nog därför det
smakade så gott .... hahahaha !! ;)
När vi hade ätit gick vi till ICA , och sen gick Karro & Douglas hem till sig
och jag gick hem till mej. Lukke ville inte följa med oss ut och äta i kväll ,
så jag tog med en pizza hem till honom som han ville ha.

 

Now it´s bedtime ....... GOOD NIGHT & SWEET DREAMS ♥ !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar