Baby Hello Kitty

♥ Sista augusti

Det har varit en jobbig tisdag , med massor av tankar och
funderingar. Har haft ont i huvudet , och mått allmänt kasst.
Inte orkat göra ngt speciellt alls idag.
Tråkigt och kallt väder ute , och det ogillas.
Jag vill ha sol och värme !!
Känner mej riktigt deppig nu när hösten börjar komma,
och är orolig för att behöva bo kvar här i huset en vinter till.
Vill verkligen inte det , SNÄLLA nån kom och köp huset så jag & Lukke
kan flytta. Orkar inte med en kall vinter till här !!!!!


Fick iväg Lukke till skolan i morse iaf, efter en hel del bråk.
Men till slut gick han upp och gick iväg iaf.
När han kom hem var han på bättre humör, vi åkte till affären 
och handlade lite. Sen hem och fixade Korv Stroganoff med ris till middag.
Nu på kvällen cyklade Lukke hem till Jerre, vet inte vad dem skulle göra.
Men jag tror säkert att dem spelar. Han har varit där ett bra tag nu men han
 kommer nog hem snart , för Jerre ska ju upp tidigt i ,
morgon och Lukke ska till skolan.
Har broderat på tavlan till lille Douglas idag, så nu är den snart färdig.
Kommer bild när den är helt färdig och inramad :)
Har inte träffat någon idag , och inte tagit någon fika på stan heller  
..... kände att jag inte orkade det. Jag brukar ju träffa
Karro & Douglas en liten stund varje dag, men inte idag .
 Men har iaf pratat med både Karro, Izza och Josey i telefon.
 Jerre tittade förbi efter jobbet en snabbis och Fille ringde och frågade om jag
kunde skjutsa honom och Cissi till ICA för att dem skulle handla lite.
Så det är klart att jag gjorde det
Men orkade inte vara mera social än det idag, kände att jag behövde få vara
själv bara. Så nu när jag fått den här dagen för mej själv så känns
det ganska ok. Nu är det bara att försöka se framåt igen ,
I morgon är det en ny dag , och nya tag .
I´ll moving on and keep smiling :)♥

Och det är onsdag i morgon redan ... veckorna går fort.
Kanske kommer S* hem på tordag eller fredag , och så är det ju "Marken"
nu till helgen. Det ska bli skoj :)  Men jag hoppas att det inte regnar hela helgen ,
det är inte så kul att gå och trängas med alla + en massa paraplyer överallt.
Så jag hoppas att det blir uppehåll iaf , och gärna lite sol oxå TACK :)♥
Men eftersom jag inte tror på Gud , och jag ber om solsken så lär det ju
spöregna ...bara för att liksom !! Men inte mkt att gräva ner sig för ,
det är bara att ta med sig ett paraply och gå ut och trängas då ...
men jag säger bara "Watch up ... here I come" !!! :)
Don´t worry , Be Happy !!!
Det blir nog en toppen helg , det blir ju vad man gör den till.
Och jag tänker iaf ha jätte kul , OM jag ska !! Så då vet ni !!!
Så om ni ser en liten kärring , med ett rosa paraply och med ett
stort leende på läpparna .. så är det nog jag :)♥ Hahaha...
Till Karro vill jag tillägga ( för jag vet att hon läser dettta) ... den rosa
rullatorn behöver jag inte ännu , men klart du kommer att få se mej med en rosa
rullator i framtiden , en ölburk i handen och en cigg i munnen. För det är ju
din lilla mamma ....eller hur ??!! *LOL*

Nu tror jag att jag varit ensam för mkt idag , jag babblar ju på här så det blir
ett JÄTTE långt inlägg ... det var ju inte riktigt meningen !!!
Men tänker iaf sluta med att skriva till mina underbar barn ...
JESPER ; JOSEPHINE; FILIP;IZABELLA; KAROLINA  & LUKASZ.
och även till mitt älskade barnbarn DOUGLAS....
Jag älskar er allihopa av hela mitt hjärta♥, och all min kärlek ger jag till er
Jag kommer aldrig att svika er , och jag kommer alltid att finnas
här om ni behöver mej . Ni betyder ALLT för mej !!!
Tack för att ni finns ♥!!
Jag har 6 underbara barn , och ett underbart barnbarn ( hoppas på flera förstås )
och ni allihopa är det bästa jag har .....JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA ♥  

Nu är Lukke hemma , och det är dax för oss båda att lägga oss nu.
GODNATT & SOV GOTT alla goa´människor !!



♥ Love ♥




Cissi

Jag och Fille får se till och skaffa ett till barnbarn åt dig snart :)

2010-09-01 @ 10:52:03
  URL: http://ceciliabro.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar