Baby Hello Kitty

♥ Nice surprice



L♥ såklart !!!!
Ja det är faktiskt sant , trodde inte mina ögon när jag såg på displayen
vem som ringde mej i morse.
Jag blev så glad, det var härligt att höra hans röst och få prata lite
med honom. Det känns så konstigt när man pratar i telefonen. Han är ju
flera tusen mil härifrån , men det låter som han är jätte nära.
Vi pratade inte så länge , för det är ju dyrt att ringa därifrån.
Men jag lovade att ringa nästa gång jag är hos hans mamma och hälsar på.
Då kan vi ju prata lite längre.
Han sa att han saknar mej och att han älskar mej ♥
Det känns ju såklart underbart,samtidigt som det känns konstigt.
Han valde att åka tbx dit, och det sårade mej mkt när han åkte.
Om han nu säger att han saknar & älskar mej, vrf kommer han inte hem igen då ??!!
Mina känslor för honom finns fortfarande , men försöker att vara stark
och inte falla för en massa ord som jag innerst inne inte vågar tro på.
L♥ kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, och jag hoppas
att vi alltid kommer att vara vänner vad som än händer.
För vi har ju ändå känt varandra i över 19 år.
Att vi haft en liten romans nu ett tag , hoppas jag inte ska förstöra våran vänskap.
Kanske kommer våran romans att blomma upp igen, någon dag ....när vi ses igen.
Men just nu vill jag inte ha ngt distans förhållande , för det tror
jag inte kommer att funka tyvärr. Men som jag har sagt ,
så har jag fortfarande känslor för L♥.
 Innerst inne vet jag , att om vi ses igen , så kommer jag inte
kunna hålla tbx känslorna. Men just nu ligger dem i ett säkert förvar i mitt hjärta.
Jag erkänner att jag saknar honom jätte mkt fortfarande, saknar allt skoj vi hade
när han var hemma i Sverige, saknar hans skratt, saknar hans skämt, saknar att inte
kunna vara med honom..... men försöker ta en dag i taget. Det som har varit kommer
inte igen, försöker blicka framåt istället, och ta vara på varje dag som kommer.
En vacker dag hoppas jag att vi kommer att ses igen, det hoppas jag verkligen.
Den dagen vi ses, så får vi se vad som händer !!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar