Baby Hello Kitty

♥ Mormor´s favorit kille

I dag kom kameran fram när jag träffade lille Douglas ♥
Han är ju så go´, och det är så roligt nu när han är vaken mera
och lyssnar när man pratar med honom , och det är så underbart
gulligt när han ler och skrattar :)♥
Här är några bilder som jag tog idag på Mormor´s favorit kille ♥



♥ Här sussar han så gott i Josey´s säng !! ♥



♥ Granny and Douglas ♥




En glad liten kille



Jättekul tycker Douglas ..hihihi




Så sööööt !!




Mormor´s lille vackra änglabarn

Måste även visa ett kort på honom som jag tog igår när Karro
var här och hälsade på med honom.
Här gör han en riktigt gullig min , ser ut som att han flörtar :)♥


 
Han är ju verkligen supersöt på den här bilden,
Mitt Älskade barnbarn ♥ !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar